Domů FAQ

FAQ

Jak mám objednat tapetu na míru?

Po dokončení vaší poptávky vás budeme kontaktovat a obdržíte cenovou nabídku a vizuál.

Po schválení vizuálu, cenové nabídky a uhrazení faktury bude vaše tapeta zadána do výroby a následně odeslána na vámi uvedenou dodací adresu.
 
Potřebujete-li pomoci, jsme vám k dispozici na e-mailu glamora@farline.cz nebo na tel. čísle +420 728 720 390.

Jak mám objednat vzorek tapety?

Zvolte si barvu tapety.

Vyberte požadovaný materiál (pokud je v nabídce).

Kontaktujte nás na e-mailu glamora@farline.cz nebo na tel. čísle +420 728 720 390.

Připravíme pro vás nabídku na výrobu vzorku podle aktuální ceny výrobce tapety.

Vzorky mají dodací lhůtu 5 až 15 pracovních dnů.

Jaká je dodací lhůta?

Dodací lhůta u tapet na míru činí v průměru 10 až 15 pracovních dnů.

U vzorků tapet platí průměrná dodací lhůta mezi 5 a 15 pracovními dny.

Dodací lhůta se počítá od uhrazení vystavené faktury za tapetu, respektive od připsání částky na účet.

Jaká je cena tapety?

Cena je vypočtena na základě vybraného materiálu a rozměru v m².

Základní cena tapety za m² je uvedena v detailu produktu.

Cena se počítá podle násobku šíře role, kdy se zaokrouhluje vždy na jednu celou roli nahoru.

Šířka role je uvedena v detailu produktu.

Jak mohu zaplatit?

Zaplatit můžete bankovním převodem na účet na základě vystavené faktury za tapetu.

Mohu změnit objednávku?

Objednali jste si nesprávný produkt nebo nevhodnou barvu? Kontaktujte nás prosím co nejdříve prostřednictvím e-mailu na glamora@farline.cz, abychom mohli vaši objednávku změnit.

Uveďte číslo objednávky a všechny potřebné informace týkající se změny.

Jaká je kvalita tisku u tapety vyráběné na míru?

Tapety jsou vyrobené z nejkvalitnějších materiálů při použiti špičkových tiskových technologií. V případě zájmu si u nás domluvte schůzku, na které vám rádi ukážeme vzorníky materiálů a tisků.

Tapety Glamora jsou vyrobeny podle specifikací v objednávce. Případné rozdíly v barvě nebo proporcích spadají do běžné tolerance kategorie produktů. Barevnost a vizuální ztvárnění obrázků pocházejících ze všech propagačních kanálů je třeba považovat pouze za orientační a nemají žádnou barevnou hodnotu, jelikož nemohou věrně reprodukovat povrch tapety, podmínky prostředí a jasu produktu.

Jaká je záruční lhůta na tapety?

Záruční lhůta na tapety GLAMORA je dva roky. Zákazník je povinen při dodání zásilky neprodleně zkontrolovat její obsah dle zaslané objednávky a schváleneho grafického návrhu. Jakákoli oznámení o nesrovnalosti musí být učiněna písemně nejpozději pátý den po doručení. Pokud neobdržíme žádnou zpráva, bude zboží považováno za přijaté.

Co je obsahem balení?

Balení obsahuje vámi vybranou tapetu, instalační manuál a lepidlo.

Co mám dělat, když mi přišlo poškozené balení tapety?

To je velmi nepříjemné! Vyfoťte zásilku a zkontrolujte, zda není poškozená tapeta. V případě jejího poškození nás prosím kontaktujte. Poškozenou tapetu nelepte na zeď.