Po dokončení vaší poptávky vás budeme kontaktovat a obdržíte cenovou nabídku a vizuál.
Po schválení vizuálu, cenové nabídky a uhrazení faktury bude vaše tapeta zadána do výroby a následně odeslána na vámi uvedenou dodací adresu.
Potřebujete-li pomoci, jsme vám k dispozici na e-mailu glamora@farline.cz nebo na tel. čísle +420 728 720 390.
Zvolte si barvu tapety.
Vyberte požadovaný materiál (pokud je v nabídce).
Kontaktujte nás na e-mailu glamora@farline.cz nebo na tel. čísle +420 728 720 390.
Připravíme pro vás nabídku na výrobu vzorku podle aktuální ceny výrobce tapety.
Vzorky mají dodací lhůtu 5 až 15 pracovních dnů.
Dodací lhůta u tapet na míru činí v průměru 10 až 15 pracovních dnů.
U vzorků tapet platí průměrná dodací lhůta mezi 5 a 15 pracovními dny.
Dodací lhůta se počítá od uhrazení vystavené faktury za tapetu, respektive od připsání částky na účet.
Cena je vypočtena na základě vybraného materiálu a rozměru v m².
Základní cena tapety za m² je uvedena v detailu produktu.
Cena se počítá podle násobku šíře role, kdy se zaokrouhluje vždy na jednu celou roli nahoru.
Šířka role je uvedena v detailu produktu.
Zaplatit můžete bankovním převodem na účet na základě vystavené faktury za tapetu.
Objednali jste si nesprávný produkt nebo nevhodnou barvu? Kontaktujte nás prosím co nejdříve prostřednictvím e-mailu na glamora@farline.cz, abychom mohli vaši objednávku změnit.
Uveďte číslo objednávky a všechny potřebné informace týkající se změny.
Tapety jsou vyrobené z nejkvalitnějších materiálů při použiti špičkových tiskových technologií. V případě zájmu si u nás domluvte schůzku, na které vám rádi ukážeme vzorníky materiálů a tisků.
Tapety Glamora jsou vyrobeny podle specifikací v objednávce. Případné rozdíly v barvě nebo proporcích spadají do běžné tolerance kategorie produktů. Barevnost a vizuální ztvárnění obrázků pocházejících ze všech propagačních kanálů je třeba považovat pouze za orientační a nemají žádnou barevnou hodnotu, jelikož nemohou věrně reprodukovat povrch tapety, podmínky prostředí a jasu produktu.
Záruční lhůta na tapety GLAMORA je dva roky. Zákazník je povinen při dodání zásilky neprodleně zkontrolovat její obsah dle zaslané objednávky a schváleneho grafického návrhu. Jakákoli oznámení o nesrovnalosti musí být učiněna písemně nejpozději pátý den po doručení. Pokud neobdržíme žádnou zpráva, bude zboží považováno za přijaté.
Balení obsahuje vámi vybranou tapetu, instalační manuál a lepidlo.
To je velmi nepříjemné! Vyfoťte zásilku a zkontrolujte, zda není poškozená tapeta. V případě jejího poškození nás prosím kontaktujte. Poškozenou tapetu nelepte na zeď.